Benvinguts-des!
Bienvenidos-das!

CAT

Aquest és el nou blog de DevelopThinking; un espai per llegir, pensar i reflexionar sobre temes d’actualitat, a través d’articles d’opinió inspirats en la psicologia i més concretament en la psicologia profunda, per tal que la seva lectura serveixi al vostre aprofundiment i enriquiment personal.

Aquest espai us convida a donar-vos un temps de gratuïtat, on pugueu llegir qüestions relatives a l’ànima, a les emocions i als pensaments que aquestes susciten. A vegades els articles s’inspiraran en fets de la realitat quotidiana, o de l’actualitat, però d’altres esdevindran fruit de les reflexions personals del seu autor.

És un projecte sincer, nascut de la meva espontaneïtat i que tracto de realitzar amb naturalitat i senzillesa. Tanmateix es un intent de satisfer el desig de comunicar el que un hom porta a dins, amb la voluntat que sigui d’interès als benvolguts lectors i lectores, viatgers tots que amarreu temporalment en aquest indret i que no tingueu por a interrogar-vos i a voler saber, encara que moltes de les respostes ja intuïu que en realitat romanen dins vostre.

Tal vegada, la lectura d’algun post aquí publicat, us porti a descobrir-les!

hold-544519_1280

ES

Este es el nuevo blog de DevelopThinking; un espacio para leer, pensar y reflexionar sobre temas de actualidad, a través de artículos de opinión inspirados en la psicología y más concretamente en la psicología profunda, para que su lectura sirva a vuestra profundización y enriquecimiento personal.

Este espacio os invita a daros un tiempo de gratuidad, donde poder leer cuestiones relativas al alma, a las emociones y a los pensamientos que estas suscitan. A veces los artículos se inspirarán en hechos de la realidad cotidiana, o de la actualidad, pero otros serán fruto de reflexiones más personales de su autor.

Es un proyecto sincero, nacido de mi espontaneidad y que trato de realizar con naturalidad y sencillez. Sin embargo es un intento de satisfacer el deseo de comunicar lo que uno lleva dentro, con la voluntad de que sea de interés a los queridos lectores y lectoras, viajeros todos que amarréis temporalmente en este lugar y que no tengáis miedo a interrogaros y a querer saber, aunque muchas de las respuestas ya intuyáis que en realidad están dentro de vosotros.

Tal vez, la lectura de algún post aquí publicado, os conduzca a descubrirlas!

Cordialment/Cordialmente,

Xavier Pérez

2 pensamientos en “Benvinguts-des!
Bienvenidos-das!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *